Inwestycja - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Mieszkańców ROF
Zamówienie pn. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Mieszkańców ROF w ramach projektu „Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF – projekt parasolowy”
Link z osobną podstroną zawierającą Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ) znajduje się pod adresem: https://inergis.pl/rof/
Projekt w ramach którego realizowana jest Umowa: „Wsparcie rozwoju OZE na terenie ROF – projekt parasolowy”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 (Działanie 3.4 Rozwój OZE - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne - Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych)
Lp. | Gmina | Liczba instalacji |
w szt. | ||
1 | Gmina Boguchwała | 218 |
2 | Gmina Chmielnik | 81 |
3 | Gmina Czarna | 92 |
4 | Gmina Czudec | 136 |
5 | Gmina Głogów Małopolski | 262 |
6 | Gmina Krasne | 136 |
7 | Gmina Lubenia | 58 |
8 | Gmina Łańcut | 204 |
9 | Miast Łańcut | 99 |
10 | Miasto Rzeszów | 933 |
11 | Gmina Świlcza | 213 |
12 | Gmina Trzebownisko | 253 |
13 | Gmina Tyczyn | 143 |
SUMA | 2 828 |
Link z osobną podstroną zawierającą Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ) znajduje się pod adresem: https://inergis.pl/rof/
Poniżej znajduje sie do pobrania instrukcja konfiguracji monitringu instalacji na urządzeniach mobilnych.
Podczas konfiguracji aplikacji na urządzeniach stacjonarnych lub mobilnych, system konfiguracyjny może poprosić o podanie „Kodu instalatora”. Kod instalatora przypisany dla inwestycji to: ALTK3
Szczegółowa instrukcja konfiguracji aplikacji znajduje się w przekazanej Państwu dokumentacji powykonawczej.
Poniżej przedstawiamy:
- instrukcję konfiguracji aplikacji w formacie .pdf
- link do filmu instruktażowego:
https://www.youtube.com/watch?v=Twxy1ORTj90&feature=youtu.be
W razie dalszych pytań lub wątpliwości w zakresie konfiguracji aplikacji, podajemy link do kontaktu z producentem falowników: https://growatt.pl/#kontakt
Jednocześnie przypominamy, że konfiguracja systemu monitoringu na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych nie leży w zakresie Wykonawcy, w związku z powyższym zgłoszenia serwisowe dotyczące konfiguracji urządzeń nie będą przez Wykonawcę rozpatrywane jako wada gwarancyjna.
Moc nominalna modułów fotowoltaicznych zamontowanych w ramach Inwestycji wynosi 3000 Wp (10 modułów x 300 Wp) i jest to moc w ustandaryzowanych warunkach testowych STC (Standard Test Conditions), czyli w temperaturze 25°C i nasłonecznieniu 1000W/m2. Jednak w zależności od szeregu czynników, takich jak m.in.:
- Kąt nachylenia modułów
- Orientacja modułów względem południa
- Nasłonecznienie
- Zacienienie
- Odpowiednia wentylacja i temperatura
Rzeczywiste uzyski instalacji w danej chwili mogą być inne niż te, które występują w warunkach STC, co będzie miało odzwierciedlenie w rzeczywistej produkcji energii elektrycznej wyświetlanej na inwerterze lub pokazywanej na aplikacji.
W ramach podpisanej umowy, przez okres trwałości Projektu (tj. 5 lat od podpisania Protokołu odbioru końcowego Inwestycji) Mieszkaniec nie ma możliwości jakiejkolwiek ingerencji w zamontowaną instalację fotowoltaicznej, w tym m.in.:
- zmiany mocy zainstalowanego zestawu poprzez dołożenie/zdemontowania modułów, zmianę inwertera
- samodzielną zmianę/wymianę jakiejkolwiek części/elementu instalacji
Objawy rozłączania modułu Wi-fi z siecią internetową powstają najczęściej w przypadku słabego zasięgu sieci internetowej w miejscu montażu falownika, w takim przypadku należy wzmocnić sygnał sieci internetowej poprzez zastosowanie odpowiedniego repeatera.
Wzmocnienie sygnału sieci internetowej nie leży w zakresie Wykonawcy, w związku z powyższym zgłoszenia serwisowe dotyczące tego typu zgłoszeń nie będą przez Wykonawcę rozpatrywane jako wada gwarancyjna.
W przypadku zmiany hasła/wymiany routera należy przeprowadzić ponowną konfigurację – patrz pytanie nr 2.
W przypadku wystąpienia tego błędu prosimy o zgłoszenie problemu do właściwego Urzędu Gminy, ten rodzaj błędu zostanie usunięty przez Wykonawcę w ramach udzielonej gwarancji i rękojmi.
Błąd wskazuje przekroczenie napięcia granicznego po stronie AC. Najczęściej wyświetlanie tego błędu spowodowane jest za wysokim napięciem lub za wysoką impedancją pętli zwarcia po stronie sieci elektroenergetycznej Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
W przypadku zgłoszenia takiego problemu do właściwego Urzędu Gminy, Wykonawca potraktuje zgłoszenie jako gwarancyjne. Wykonawca po przyjęciu zgłoszenia dokona stosownych pomiarów, jeżeli w ich wyniku nie zostaną stwierdzone wady instalacji fotowoltaicznej, a problem będzie wynikał z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, to zgłoszenie będzie potraktowane jako niezasadne, a wizyta serwisu odpłatna.
Błąd wskazuje przekroczenie częstotliwości napięcia po stronie AC.
W przypadku zgłoszenia takiego problemu do właściwego Urzędu Gminy, Wykonawca potraktuje zgłoszenie jako gwarancyjne. Wykonawca po przyjęciu zgłoszenia dokona stosownych pomiarów, jeżeli w ich wyniku nie zostaną stwierdzone wady instalacji fotowoltaicznej, a problem będzie wynikał z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, to zgłoszenie będzie potraktowane jako niezasadne, a wizyta serwisu odpłatna.
Zjawisko wyłączenia wyświetlacza falownika w momencie braku napięcia ze strony DC (brak napięcia po stronie modułów fotowoltaicznych) w momencie braku występowania promieniowania słonecznego jest zjawiskiem normalnym i świadczy o poprawnym działaniu instalacji.
Link z osobną podstroną zawierającą Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ) znajduje się pod adresem: https://inergis.pl/rof/
Link ten można przesłać osobie zainteresowanej w celu zapoznania się i szybkiego rozwiązania najczęściej występujących problemów.